אתם עובדים קשה בשיווק העסק שלכם, יוצאים במבצעים והנחות, משקיעים תקציבי פרסום משמעותיים בחשיפה של המותג במקומונים ובאתרי האינטרנט השונים. אך עדיין מחפשים את הדרך החדשה לשיווק, זו שתבדל אתכם מאחרים, שתסמן ללקוחות שלכם שאתם חדשניים, שתגרום להם לרצות לחזור אליכם והכי חשוב – שתהפוך אותם מ"עוברי אורח" בעולמכם ללקוחות קבועים. אם גם אתם רוצים להצליח לכבוש את לקוחותיכם, הכירו את אחת הדרכים המדליקות והחדשניות ביותר לשיווק העסק – כרטיסי גירוד.
מה הקשר בין כרטיסי גירוד לקידום העסק?
כרטיסי גירוד הם אמצעי מצוין לקידום מכירות. זהו ערוץ מעולה לפנייה ללקוחות פוטנציאליים ודרך נהדרת להשאיר אותם במתח לקראת הפרס שיקבלו אם יזכו. אם יצא לכם לאחרונה לרכוש כרטיסי "חישגד" של מפעל הפיס, אתם וודאי זוכרים את המתח וההתרגשות שעברה בכם רגע לפני שגיליתם מה מסתתר מאחורי המשטח הכסוף? יש משהו בציפייה הזו שגורם לנו להתחבר למותג, להמתין לקבלת הפרס וכשאנחנו אכן זוכים בו, אנחנו מרגישים ברי מזל, גם אם מדובר בפרס קטן. זו בדיוק הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי כרטיסי גירוד לקידום העסק.
אז איך זה עובד?
בשלב הראשון מחליטים מה הפרס? זו יכולה להיות הנחה לרכישה הבאה, מתנה בכל קנייה מעל סכום מסוים או צ'ופר כלשהו ללא התניה בתאריכים מסוימים. בשלב הבא יהיה עליכם לעצב כרטיסי גירוד בהתאם לרוח המותג ובסוף – להדפיסם. כרטיסי גירוד זוהי דרך מצוינת להטביע את חותם החברה שלכם בתודעת הלקוח בין אם הוא זכה או לא.